Po sześciu tygodniach pracy na blogu warto podsumować również to jak promowaliśmy naszą inicjatywę.Prowadziliśmy kampanie tzn. outdoor-ową, medialną ale również doraźną, rozdając ulotki. Uzyskaliśmy porozumienie z kilkoma placówkami oświatowymi w Tychach, które pomagały nam rozpowszechniać blog.
W zakładce PROMOCJA, możecie zapoznać się z naszymi oficjalnymi materiałami promocyjnymi i linkami do artykułów o nas.
Artykuły:
1. TVN 24
2. Twoje Tychy
3. tychy.pl
4. umtychy.pl
5. ZS nr 1 w Tychach
Zdajemy sobie sprawę jak ważne są lokalne media. Na miarę swoich możliwości staraliśmy się zaistnieć na ich łamach.
2. Twoje Tychy
3. tychy.pl
4. umtychy.pl
5. ZS nr 1 w Tychach
Zdajemy sobie sprawę jak ważne są lokalne media. Na miarę swoich możliwości staraliśmy się zaistnieć na ich łamach.
Nasze plakaty:
Wieszaliśmy je w rożnych miejscach, najczęściej w szkołach, które udzieliły nam pozwolenia, część plakatów pojawiła się również na mieście.
Nasz plakat był tak zaprojektowany, że nie zdradzał czym dokładnie się zajmujemy, w ten sposób staraliśmy się dotrzeć do czytelników. Zainteresowany pod wpływem pewnej dozy tajemniczości zaglądał na bloga i zazwyczaj włączał się w życie blogowej inicjatywy
Nasze ulotki:
Ulotki w formie mini listu do mieszkańców miasta, przynosiły pozytywny efekt.
Umieszczaliśmy, je w tzn. "Europejskich" skrzynkach oraz rozdawaliśmy przechodniom, kiedy byliśmy w terenie.
Akcja promocyjna:
Akcja to element promocji z którego jesteśmy bardzo dumni, oprócz szerzenia popularności naszego bloga dostarczył uczestnikom i nam wielką zabawę...
Oficjalne wystąpienia:
Już w piątek 18 Listopada będziemy uczestniczyć na gali Szkoły Muzycznej (40 lecie). Tam dzięki uprzejmości dyrekcji, publicznie zaprezentujemy efekty naszej pracy. Wydarzenie to jest dla nas szczególnie ważne, gdyż gośćmi będą w większości oficjele.
Rozmowy z mieszkańcami:
W sposób bezpośredni kontaktowaliśmy się z mieszkańcami, pytając ich o przemianę Tychów, a po za kamerą opowiadaliśmy o naszej inicjatywie.
Kiedy pisałem ten post na naszym oficjalnym fan page-u na facebook-u było 75 fanów, a liczba ta stale rośnie. Fani z facebooka są na bieżąco informowani o najnowszych postach.
Facebook:
(materiał własny)
Widać, że promocja była bardzo udana. Jeden z waszych plakatów widziałam na drzwiach mojej szkoły Gim 11.:)
OdpowiedzUsuńŻyczę powodzenia w konkursie!
OdpowiedzUsuńNaprawdę dobra robota! :D
OdpowiedzUsuńzasłużyliście na docenienie tej pracy, fajne pomysły i widać że robicie to dla ogółu, a nie własnej korzyści :)
OdpowiedzUsuń